“SPECIALIST I STATISTIKËS DHE KREDIVE” NË DREJTORINË EKONOMIKE TË DREJTORISË SË PËRGJITHSHME TË EKB-së

Lloji i kontratës: Kontratë pune me afat të caktuar


Titulli i pozicionit: “Specialist i statistikës dhe kredive”


Drejtoria/Dega: Drejtoria e Përgjithshme


Vendndodhja: Qyteti Tiranë


Periudha e njoftimit: 15 ditë (15.02.2024 –29.02.2024)


 

Principet e Entit Kombëtar të Banesave

Integritet, Profesionalizëm, Përgjegjshmëri, Respekt për Diversitetet

Informacion i përgjithshëm

Enti Kombëtar i Banesave është institucion me vetëfinancim, në varësi të Ministrisë së Financave dhe Ekonomisë, i pajisur me personalitet juridik, i krijuar për një kohëzgjatje të pacaktuar me Vendim të Këshillit të Ministrave nr.198, datë 04.05.1993, “Për krijimin e Entit Kombëtar të Banesave”.

 Përgjegjësitë e vendit të punës

  1. Mban databazën e EKB-së për banesat e shitura në vite, sipas fondeve të financimit dhe i rakordon me degëve rajonale si dhe databazën për mjediset e përfituara për privatizim nga VKM-të përkatëse, duke e përditësuar me të dhënat e degëve rajonale.
  2. Rakordon në vazhdimësi me degët rajonale, klientët e EKB-së dhe apartamentet e pa shitura, sipas databazës së EKB-së.
  3. Mban databazën për mjediset e përfituara për privatizim nga VKM-të përkatëse, duke e përditësuar me të dhënat e degëve rajonale.
  4. Bën monitorimin e të dhënave të shitjes së apartamenteve dhe banesave me VKM që vijnë nga degët rajonale dhe përgatit raporte e analiza.
  5. Monitoron punën për realizimin e shitjeve për objektet e ndërtuara me fonde të EKB apo të ardhura të tjera, të destinuara për t’u shitur në tregun e lirë.
  6. Përgatit dhe ndjek në vazhdimësi, në përputhje me Programin ekonomik dhe financiar, raportimet e degëve rajonale, nëpërmjet evidencave periodike si më poshtë:
  • evidencës së shitjes së apartamenteve sipas burimeve të financimit,
  • evidencës së kthimit të kredisë sipas fondeve të financimit,
  • Evidencës së kthimit të kredisë për klientët debitorë sipas fondeve të financimit,
  • Evidencës së realizimit të arkëtimeve nga shitja, mujore dhe progresive.
  • Evidencës së kontratave të reja të lidhura mujore dhe progresive.
  1. Merr pjesë në bashkëpunim me degët rajonale në hartimin e Programit ekonomik dhe financiar të veprimtarisë së Entit Kombëtar të Banesave.
  2. Shqyrton me përgjegjësi dhe në afat kërkesat dhe ankesat e ardhura nga institucionet qendrore e publike apo nga qytetarë të ndryshëm, të adresuara nga drejtori i drejtorisë lidhur me problematika të ndryshme.
  3. Monitoron dhe ndjek arshivimin e gjithë dosjeve të kredive të mbyllura të dërguara zyrtarisht nga degët rajonale.
  4. Ndjek zbatimin e detyrave dhe korrespondencën shkresore të kredive.
  5. Merr pjesë në grupe të ndryshme pune të ngritura nga Drejtoria e Përgjithshme dhe ndjek procedurat e përcaktuara për realizimin e detyrës së ngarkuar.
  6. Në funksion të kryerjes së veprimtarisë së Drejtorisë Ekonomike angazhohet nga Drejtori i kësaj drejtorie edhe me detyra të tjera specifike.
  7. Shqyrton dhe harton përgjigjen lidhur me kërkesat e qytetarëve nëpërmjet platformes e-albania dhe i dërgon ato tek Specialisti Përgjegjës për Shëbimet Online.
  8. Kryen çdo detyrë tjetër që i ngarkohet nga Drejtori i Përgjithshëm i EKB-së.

Edukimi

Arsim i lartë “Ekonomist”.

Lloji  diplomës: DNP (Diplomë e nivelit të parë) + Master, ose DIND (Diplomë e integruar e nivelit të dytë), si dhe diploma të barasvlemshme me to, sipas Ligjit të Arsimit në fuqi.

Eksperienca në punë

Të ketë eksperiencë pune jo më pak se 3 (tre) vite në profilin përkatës.

Gjuhët e huaja

Për këtë vend pune nuk kërkohet domosdoshmërisht njohja e një gjuhe të huaj.

Dokumentet

Aplikimet janë të vlefshme kur përmbajnë dokumentet e kërkuara nga punëdhënësi dhe që janë dërguar nëpërmjet postës elektronike në adresën zyrtare (info@ekb.gov.al) ose me anë të postës zyrtare (me protokoll).

Aplikimi përmban:

  1. Kërkesë për aplikim.
  2. Curriculum Vitae, sipas formatit tip (shkarko formularin  Ploteso Curriculum Vitae).
  3. Diplomë e arsimit të lartë( fotokopje e noterizuar)
  4. Listë notash (fotokopje e noterizuar)
  5. Librezë pune ose libreze e sigurimeve shoqerore
  6. Kartë identiteti,
  7. Çertifikatë famljare
  8. Dëshmi penaliteti, (e përditësuar tre muajt e fundit)
  9. Raport mjeko-ligjor.
  10. Dëshmi kualifikuese.
  11. Dy referenca nga punëdhësit e mëparshëm.

Mënyra e vlerësimit

Drejtori i Përgjithshëm ngre një komision të përbërë nga tre anëtarë. Komisioni shqyrton aplikimet sipas kritereve të përcaktuara më parë dhe përzgjedh kandidaturat që vlerësohen më të përshtatshme.

Drejtori i Përgjithshëm me metodën e intervistimit përzgjedh mes alternativave kandidaturën më të mirë. Kandidatura e përzgjedhur emërohet me urdhër të Drejtorit të Përgjithshëm me kontratë pune me afat të caktuar 3 mujor (kohë prove).

550 Total Views 2 Views Today