Dr. Drejtorisë Mbështetëse
Znj.Sisilia Ujka
E diplomuar në Bachelor për Shkenca Politike dhe Master Shkencor Marrëdhenie Publike Komunikimi. Znj. Ujka vjen nga një eksperience pune disa vjeçare në fusha të ndryshme që lidhen me profilin e saj ndër të cilat 4 vitet e fundit ka qëne pjesë e kabinetit të Ministrit në Ministrinë e Mjedisit. Nga viti 2018 Znj.Ujka është emëruar Drejtor i Drejtorisë se Shërbimeve Mbështetëse në Drejtorinë e Përgjithshme të Entit Kombëtar të Banesave.
Misioni
Drejtoria e Shërbimeve Mbështetëse koordinon veprimtarinë e drejtorive/sektorëve në Drehtorinë e Përgjithshme dhe degëve rajonale me qëllim sigurimin dhe mbështetejen nëpërmjet logjistikës dhe burimeve njerëzore në përputhje me legjislacionin në fuqi.
Funksioni
- Ndjek dhe zbaton dispozitat ligjore për miratimin e strukturës organike dhe numrin e punonjësve, ndjek zbatimin e procedurave për plotësimin e vendeve vakante të punës.
- Mban dhe ndjek dinamikën e pasurimit të dosjeve të personelit, duke bërë në to ndryshimet përkatëse.
- Ndjek zbatimin e procedurave ligjore të miratuara të pranimit dhe largimit në punë të punonjësve.
- Ndjek në vazhdimësi problemet e burimeve njerëzore dhe zhvillimit të tyre nëpërmjet kualifikimeve e trajnimeve të ndryshme dhe realizon procesin e kryerjes çdo vit të vlerësimeve përkatëse për çdo specialist.
- Koordinon veprimet për krijimin e kushteve të punës së punonjësve të institucionit dhe parashikon nevojat logjistike për funksionimin normal të veprimtarisë si dhe parashikon nevojat në programin ekonomik të vitit pasardhës.
Struktura
Drejtoria e Shërbimeve Mbështetëse (1+11)
- Drejtor i Drejtorisë së Shërbimeve Mbështetëse
- Specialist i Burimeve Njerëzore
- Punonjës i protokoll-arkivit
- Specialist IT (webdesign)
- Specialist i koordinimit, komunikimit dhe marrëdhënieve me publikun
- Specialist i marketingut, promocionit dhe informimit
- Magazinieri
- Punonjës teknik mirëmbajtës dhe drejtues automjeti
- Drejtues automjeti (2)
- Punonjës pastrimi
- Punonjës shërbimi
Kontakt
Email: sisilia.ujka@ekb.gov.al