Lloji i kontratës: Kontratë pune me afat të caktuar
Titulli i pozicionit: Specialist
Drejtoria/Dega: Dega Rajonale EKB Tiranë
Vendndodhja: Qyteti Tiranë
Periudha e njoftimit: 15 ditë (28.03.2017-13.04.2017)
Principet e Entit Kombëtar të Baneasve
Integritet, Profesionalizëm, Përgjegjshmëri, Respekt për Diversitetet
Informacion i përgjithshëm
Enti Kombëtar i Banesave është institucion me vetëfinancim, në varësi të Ministrisë së Zhvillimit Urban dhe Turizmit, i pajisur me personalitet juridik, i krijuar për një kohëzgjatje të pacaktuar me Vendim të Këshillit të Ministrave nr.198, datë 04.05.1993, “Për krijimin e Entit Kombëtar të Banesave”.
Përgjegjësitë e vendit të punës
Specialisti Financier pranë Degës Rajonale ka një varësi direkte dhe raporton te Drejtori i Degës Rajonale.
Specialisti Financier ka këto përgjegjësi:
- Financieri përgjigjet për mbajtjen e kontabilitetit, administrimit të pasurisë së Degës dhe të analizës së treguesve financiarë.
- Ndjek lidhjen e kontratave të shitjes dhe afatet e tyre.
- Ndjek likujdimin e kësteve të kredisë.
- Ndjek së bashku me specialistin teknik kreditorët e parregullt.
- Evidenton së bashku me specialistin teknik qytetarët që nuk kanë lidhur kontratat dhe arsyet e mos lidhjes.
- Mban ditarin e shitjeve sipas kontratave të lidhura, duke rakorduar të gjitha veprimet me bankën, sipas planit kontabël. Ky ditar duhet të jetë i analizuar në kartela të veçanta për çdo objekt ose banesë të shitur, ku kalkulohet kostoja për pjesën e arkëtuar dhe të ardhurat nga shitja.
- Detyrimisht duhet të administrojë dosjen për çdo klient (shitjet e banesave me kontratë) dhe shitjet me kredi për klientët e tjerë, duke mos lejuar asnjë klientë debitorë të pa dokumentuar.
- Në fund të çdo 3 (tre) mujori për këstet dhë arkëtimet e tjera nga shitja me pagesë të menjëherëshme, harton pasqyrën përmbledhëse të arkëtimeve dhe kryen xhirimine të ardhurave nga shitja në favor të Drejtorise së Përgjithshme të EKB-së.
- Në çdo datë 4 (katër) të muajit pasardhës raporton të gjithë treguesit që kërkohen nga Drejtoria e Përgjithshme si të ardhurat nga shitja, të ardhurat nga 4%, shpenzimet dhe fondin e pagave.
- Kur konstaton shpërdorime të pasurisë, njofton menjëherë Drejtorinë e Drejtorisë Ekonomike dhe kur gjykon që dëmi eshte i rëndë, lajmëron Drejtorin e Përgjithshëm.
- Zbaton çdo detyrë të ngarkuar nga Drejtori i Degës për mbarëvajtjen e veprimtarisë së Degës, brenda profilit arsimor dhe bazës ligjore.
Edukimi
Arsim i lartë “Ekonomist-Financier”.
Gjuhët e huaja
Për këtë vend pune nuk kërkohet domosdoshmërisht njohja e një gjuhe të huaj.
Dokumentet
Aplikimet janë të vlefshme kur përmbajnë dokumentet e kërkuara nga punëdhënësi dhe që janë dërguar nëpërmjet postës elektronike në adresën zyrtare (info@ekb.gov.al) ose me anë të postës zyrtare (me protokoll).
Aplikimi përmban:
Kërkesë për aplikim.
- Curriculum Vitae, sipas formatit tip (shkarko formularin
Ploteso Curriculum Vitae).
- Diplomë e arsimit të lartë( fotokopje e noterizuar)
- Listë notash (fotokopje e noterizuar)
- Librezë pune ose libreze e sigurimeve shoqerore
- Kartë identiteti,
- Çertifikatë famljare
- Dëshmi penaliteti,
- Raport mjeko-ligjor.
- Dëshmi kualifikuese.
- Dy referenca nga punëdhësit e mëparshëm.
Mënyra e vlerësimit
Drejtori i Përgjithshëm ngre një komision të përbërë nga tre anëtarë, Drejtori i Shërbimeve Mbështetëse të Institucionit, Drejtori i Degës ku lind vendi vakant, dhe anëtari i tretë caktohet rast pas rasti, një Drejtor Drejtorie në Drejtorinë e Përgjithshme, sipas profilit arsimor të kërkuar.
Komisioni shqyrton aplikimet sipas kritereve të përcaktuara më parë dhe përzgjedh jo më shumë se tre kandidatura që vlerësohen më të përshtatshme.
Drejtori i Përgjithshëm me metodën e intervistimit përzgjedh mes alternativave kandidaturën më të mirë.
Kandidatura e përzgjedhur emërohet me urdhër të Drejtorit të Përgjithshëm me kontratë pune me afat të caktuar 3 mujor (kohë prove).